آ
-
آموزش اثربخش
طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
-
آموزش برخط
بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلممحور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
-
آموزش سازمان
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
-
آموزش شیمی
بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلممحور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
-
آموزش معکوس
بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلممحور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
-
آموزش منابع انسانی
طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
آموزش و پرورش
طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
-
آموزش و توسعه
آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
ا
-
اثر شباهت با خود
شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
-
اثر منسانی
طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمانهای دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
-
اجتماعی
رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
اجتماع یادگیری حرفه ای معلمانغ نقش مدیران مدارس
واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفهای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
-
ادارات تربیت بدنی
بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
-
ارزیابی
سنتز پژوهی شاخصها و مؤلفههای ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
-
ارزیابی عملکرد
آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
-
ارزیابی عملکرد
سنتز پژوهی شاخصها و مؤلفههای ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
-
استراتژی شایستگی محور و استراتژی تساوی محور
اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
-
استراتژی عملکرد
اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
-
استفاده از توانمندیهای منش
اثربخشی آموزش استفاده از توانمندیهای منش بر استفاده از توانمندیهای منش، بهزیستی روانشناختی و سرمایههای روانشناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
-
اشتغال
فراترکیب عوامل ناسازواری برنامههای درسی آموزشعالی و اشتغال و اولویتبندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
الگو
طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
-
الگو سازی ساختاری- تفسیری
طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
-
امنیت شغلی ادراک شده
اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
-
انتخاب مدیران
طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمانهای دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
-
انضباط
آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
-
انطباق پذیری شغلی
مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
-
اهداف فناوری اطلاعات
طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
ب
-
بازاریابی داخلی
نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]
-
بالندگی
طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانشآموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
-
باورهای مدیران
واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفهای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
-
برنامههای درسی آموزش عالی
فراترکیب عوامل ناسازواری برنامههای درسی آموزشعالی و اشتغال و اولویتبندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
بعد
طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی آموزش استفاده از توانمندیهای منش بر استفاده از توانمندیهای منش، بهزیستی روانشناختی و سرمایههای روانشناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
پ
-
پیشتازی مسیرشغلی
طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
-
پیشران ها
ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
ت
-
تحلیل
طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
-
تحلیل سلسله مراتبی گروهی
فراترکیب عوامل ناسازواری برنامههای درسی آموزشعالی و اشتغال و اولویتبندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
تحلیل مضمون
تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
-
تعادل کار- زندگی
شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
-
تعارض شغل- خانواده
بررسی نقش واسطهای انطباقپذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفهای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
تعارض کار خانواده
اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
-
تعیین هدف
آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
-
تکنولوژی
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
-
تنظیم هیجانی و معلمان مدارس با نیازهای ویژه
مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
-
توانمند سازی
اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
-
توانمندسازی روانشناختی
ارتباطیابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
-
توانمندیهای منش
اثربخشی آموزش استفاده از توانمندیهای منش بر استفاده از توانمندیهای منش، بهزیستی روانشناختی و سرمایههای روانشناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
-
توسعه
بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
-
تئوری داده بنیاد
شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
ج
-
جوّ توسعه منابع انسانی
نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]
خ
-
خودشکوفایی
اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
-
خودکارآمدی
مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
-
خودکارآمدی شغلی
نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]
-
خوش بینی
اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
-
خوش بینی
مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
د
-
دانشآموزان
تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
-
دانشآموزان
طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانشآموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
-
دانشجویان
مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
ر
-
راهبردهای همسویی
طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
-
رسالت حرفهای
بررسی نقش واسطهای انطباقپذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفهای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
رسالت شغلی
مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
-
رشد پایدار
طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
-
رشد شغلی
تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
-
رشد مسیر شغلی
بررسی نقش واسطهای انطباقپذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفهای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
-
رضایت شغلی
رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
رفتارهای تلافی جویانه
تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
-
رفتارها و راهبردهای مدیران
واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفهای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
-
رهبری سازمانی
شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
-
رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی
شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
-
رهبری مخرب
بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
-
روابط اجتماعی در محیط کار
تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
س
-
سازمان&lrm؛ های دولتی
شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
-
سازمانهای پژوهشی
سنتز پژوهی شاخصها و مؤلفههای ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
-
سازمان های دولتی
ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
-
سازمانهای دولتی
طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمانهای دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
-
سرپرستی توهین آمیز
تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
-
سرمایه انسانی
بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
-
سرمایههای روانشناختی
اثربخشی آموزش استفاده از توانمندیهای منش بر استفاده از توانمندیهای منش، بهزیستی روانشناختی و سرمایههای روانشناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
-
سلامت روان
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
-
سنتز پژوهی
سنتز پژوهی شاخصها و مؤلفههای ارزیابی عملکرد سازمانهای پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
-
سنجش در سازمان
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
ش
-
شادابی سازمانی
ارتباطیابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
-
شبکه عصبی مصنوعی
ارتباطیابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
-
شرکت ملی گاز ایران
شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
-
شرکتهای دولتی
شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
ط
-
طراحی الگو
طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
ع
-
عملکرد ویترینی
ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
-
عوامل خانوادگی
تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
ف
-
فراترکیب
فراترکیب عوامل ناسازواری برنامههای درسی آموزشعالی و اشتغال و اولویتبندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
-
فرهنگی
رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
-
کیفیت زندگی کاری
اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
-
کلید واژه ها: انطباقپذیری مسیر شغلی
بررسی نقش واسطهای انطباقپذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفهای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
گ
-
گذار از دانشگاه به کار
مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
گذار موفق
مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
گزینش و مصاحبه های شغلی
شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
م
-
متخصصین
طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانشآموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
-
مدیران ابتدایی
طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دورهی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
-
مدیران مدارس
تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
-
مدیریت اسلامی
آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
-
مدیریت ترومای سازمانی
ارتباطیابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
-
مدل جبران خدمات
اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
-
مدلسازی
مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمانهای دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
-
مسیر شغلی
طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانشآموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
-
مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید
اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
-
منابع &lrm؛ انسانی
شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
ن
-
نیازهای آموزشی
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
-
نظارت بالینی معلم محور
بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلممحور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
-
نقاط مرجع استراتژیک
شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
-
نو معلمان
ارتباطیابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
ه
-
هیجانی
رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
هوش
رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
-
هوش هیجانی
نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیازهای آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد