نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش اثربخش طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • آموزش برخط بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش سازمان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • آموزش شیمی بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش معکوس بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • آموزش منابع انسانی طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
  • آموزش و پرورش طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • آموزش و توسعه آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]

ا

  • اثر شباهت با خود شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان‎ های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
  • اثر منسانی طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمان‌های دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
  • اجتماعی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • اجتماع یادگیری حرفه ای معلمانغ نقش مدیران مدارس واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • ادارات تربیت بدنی بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • ارزیابی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • ارزیابی عملکرد آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • ارزیابی عملکرد سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • استراتژی شایستگی محور و استراتژی تساوی محور اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
  • استراتژی عملکرد اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
  • استفاده از توانمندی‌های منش اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی‌های منش بر استفاده از توانمندی‌های منش، بهزیستی روان‌شناختی و سرمایه‌های روان‌شناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
  • اشتغال فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • الگو طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • الگو سازی ساختاری- تفسیری طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • امنیت شغلی ادراک شده اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
  • انتخاب مدیران طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمان‌های دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
  • انضباط آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • انطباق پذیری شغلی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • اهداف فناوری اطلاعات طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]

ب

  • بازاریابی داخلی نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]
  • بالندگی طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانش‌آموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
  • باورهای مدیران واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • برنامه‌های درسی آموزش عالی فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • بعد طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • بهزیستی روان‌شناختی‌ اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی‌های منش بر استفاده از توانمندی‌های منش، بهزیستی روان‌شناختی و سرمایه‌های روان‌شناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]

پ

  • پیشتازی مسیرشغلی طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • پیشران ها ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]

ت

  • تحلیل طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • تحلیل سلسله مراتبی گروهی فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • تحلیل مضمون تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
  • تعادل کار- زندگی شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
  • تعارض شغل- خانواده بررسی نقش واسطه‌ای انطباق‌پذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفه‌ای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • تعارض کار خانواده اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
  • تعیین هدف آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • تکنولوژی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • تنظیم هیجانی و معلمان مدارس با نیازهای ویژه مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • توانمند سازی اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
  • توانمندسازی روانشناختی ارتباط‌یابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
  • توانمندی‌های منش‌ اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی‌های منش بر استفاده از توانمندی‌های منش، بهزیستی روان‌شناختی و سرمایه‌های روان‌شناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
  • توسعه بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • تئوری داده بنیاد شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]

ج

  • جوّ توسعه منابع انسانی نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]

خ

  • خودشکوفایی اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
  • خودکارآمدی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • خودکارآمدی شغلی نقش خودکارآمدی شغلی در رابطه بین بازاریابی داخلی و جوّ توسعه منابع انسانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 175-206]
  • خوش بینی اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
  • خوش بینی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]

د

  • دانش‌آموزان تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
  • دانش‌آموزان طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانش‌آموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
  • دانشجویان مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]

ر

  • راهبردهای همسویی طراحی الگوی ارزیابی همسویی راهبردهای آموزش منابع انسانی با اهداف فناوری اطلاعات در بانک های دولتی(مورد مطالعه: بانک کشاورزی) [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 55-82]
  • رسالت حرفه‌ای بررسی نقش واسطه‌ای انطباق‌پذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفه‌ای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • رسالت شغلی مدل یابی ساختاری انطباق پذیری مسیر شغلی براساس خوش بینی و رسالت مسیر شغلی با نقش واسطه ای خودکارآمدی و تنظیم هیجانی در معلمان مدارس با نیازهای ویژه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 149-174]
  • رشد پایدار طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]
  • رشد شغلی تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]
  • رشد مسیر شغلی بررسی نقش واسطه‌ای انطباق‌پذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفه‌ای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]
  • رضایت شغلی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • رفتارهای تلافی جویانه تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • رفتارها و راهبردهای مدیران واکاوی نقش مدیران مدارس در تشکیل و استمرار اجتماع یادگیری حرفه‌ای معلمان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 125-148]
  • رهبری سازمانی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
  • رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
  • رهبری مخرب بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • روابط اجتماعی در محیط کار تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]

س

  • سازمان&lrm؛ های دولتی شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان‎ های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]
  • سازمان‌های پژوهشی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • سازمان های دولتی ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
  • سازمان‌های دولتی طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمان‌های دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
  • سرپرستی توهین آمیز تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • سرمایه انسانی بررسی تاثیر رهبری مخرب بر توسعه سرمایه انسانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 175-192]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی اثربخشی آموزش استفاده از توانمندی‌های منش بر استفاده از توانمندی‌های منش، بهزیستی روان‌شناختی و سرمایه‌های روان‌شناختی مدیران میانی [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 9-34]
  • سلامت روان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • سنتز پژوهی سنتز پژوهی شاخص‌ها و مؤلفه‌های ارزیابی عملکرد سازمان‌های پژوهشی و ارائه الگو [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 83-122]
  • سنجش در سازمان نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]

ش

  • شادابی سازمانی ارتباط‌یابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
  • شبکه عصبی مصنوعی ارتباط‌یابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
  • شرکت ملی گاز ایران شناسایی ابعاد و مولفه های تعادل کار- زندگی کارکنان شرکت ملی گاز ایران [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 87-118]
  • شرکت‌های دولتی شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]

ط

  • طراحی الگو طراحی الگوی ساختار-تفسیری(ISM) عوامل مؤثر بر پیشتازی مسیرشغلی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 101-124]

ع

  • عملکرد ویترینی ارائه الگوی پیشرانهای عملکرد ویترینی در سازمان های دولتی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 119-148]
  • عوامل خانوادگی تحلیل مضمون عوامل خانوادگی موثر بر فرآیند رشد مسیر شغلی دانش آموزان [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 37-68]

ف

  • فراترکیب فراترکیب عوامل ناسازواری برنامه‌های درسی آموزش‌عالی و اشتغال و اولویت‌بندی براساس تحلیل سلسله مراتبی گروهی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 9-34]
  • فرهنگی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
  • کیفیت زندگی کاری اثربخشی برنامه آموزش بهبود کیفیت زندگی کاری بر تعارض کار-خانواده و خودشکوفایی کارکنان بر اساس نقش تعدیل گر امنیت شغلی ادراک شده و خوش بینی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 169-192]
  • کلید واژه ها: انطباق‌پذیری مسیر شغلی بررسی نقش واسطه‌ای انطباق‌پذیری مسیر شغلی در رابطه بین رشد مسیر شغلی و رسالت حرفه‌ای با تعارض شغل- خانواده [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 69-94]

گ

  • گذار از دانشگاه به کار مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
  • گذار موفق مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
  • گزینش و مصاحبه های شغلی شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان‎ های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]

م

  • متخصصین طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانش‌آموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
  • مدیران ابتدایی طراحی و اعتباربخشی الگوی نظام آموزش اثربخش برای مدیران دوره‌ی ابتدایی [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 35-54]
  • مدیران مدارس تاثیر سرپرستی توهین آمیز بر روابط اجتماعی در محیط کار با نقش میانجی رفتارهای تلافی جویانه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 123-148]
  • مدیریت اسلامی آسیب شناسی سیستم مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری اصفهان بر اساس آموزه های نهج البلاغه [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 29-52]
  • مدیریت ترومای سازمانی ارتباط‌یابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]
  • مدل جبران خدمات اعتبارسنجی مدل جبران خدمات معلمان بر اساس استراتژی عملکرد [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 69-100]
  • مدلسازی مدلسازی بومی عوامل موثر بر گذار موفق دانشجویان از دانشگاه به کار [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 9-36]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمان‌های دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 35-68]
  • مسیر شغلی طراحی الگوی بالندگی مسیر شغلی دانش‌آموزان براساس نظر متخصصان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 137-174]
  • مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید اثر بخشی مشاوره مسیر شغلی مبتنی بر امید بر توانمند سازی و کارکردهای اجرایی کارکنان [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 121-136]
  • منابع &lrm؛ انسانی شناخت و فهم اثر شباهت با خود در گزینش و مصاحبه شغلی؛ شناسایی دلایل و پیامدها (مورد مطالعه: سازمان‎ های دولتی) [دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 95-120]

ن

  • نیاز‌های آموزشی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]
  • نظارت بالینی معلم محور بهبود عملکرد دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی در دوره کارورزی با استفاده از آموزش معکوس و نظارت بالینی معلم‌محور متناسب سازی شده درآموزش برخط [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 173-190]
  • نقاط مرجع استراتژیک شناسایی و تعیین راهبردهای رهبری سالم با دیدگاه بهزیستی شغلی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 53-86]
  • نو معلمان ارتباط‌یابی نقش شادابی سازمانی و توانمندسازی روانشناختی در مدیریت ترومای سازمانی نو معلمان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 15، شماره 3، 1402، صفحه 149-168]

ه

  • هیجانی رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • هوش رابطه بین هوش اجتماعی، فرهنگی و هیجانی با میزان رضایت از وضعیت شغلی مورد مطالعه کرمانشاه [دوره 15، شماره 2، 1402، صفحه 149-172]
  • هوش هیجانی نقش تکنولوژی در برطرف کردن نیاز‌های آموزشی سازمان ها [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 9-28]