نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش از راه دور پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
  • آموزش حضوری پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
  • آموزش عالی پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]

ا

  • اختلافات خانوادگی تأثیر رسیدگی به پرونده‌های اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
  • ارتباطات حرفه‌ای امکان‌سنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالش‌های شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
  • ارتقا مسیرشغلی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی‌های ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
  • استعداد طراحی الگوی شکل‌گیری واماندگی استعدادها در سازمان‌های دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]

پ

  • پیشرفت عوامل موثر بر موفقیت استراتژی‌های ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]

ت

  • تاب آوری پیش بینی رضایت شغلی معلمان براساس تاب آوری، خودکارآمدی شغلی و جو سازمانی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 11-30]
  • تجربه زیسته تأثیر رسیدگی به پرونده‌های اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
  • توسعه حرفه‌ای امکان‌سنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالش‌های شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]

چ

  • چالشها واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]

خ

د

  • دادگاه خانواده تأثیر رسیدگی به پرونده‌های اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]

ر

  • رضایت شغلی پیش بینی رضایت شغلی معلمان براساس تاب آوری، خودکارآمدی شغلی و جو سازمانی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 11-30]

س

  • سازمان‌های دولتی طراحی الگوی شکل‌گیری واماندگی استعدادها در سازمان‌های دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
  • سوء مدیریت طراحی الگوی شکل‌گیری واماندگی استعدادها در سازمان‌های دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]

ش

  • شاغلین تأثیر رسیدگی به پرونده‌های اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
  • شبکه امکان‌سنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالش‌های شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
  • شبکه‌سازی امکان‌سنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالش‌های شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]

م

  • مدلسازی ساختاری تفسیری طراحی الگوی شکل‌گیری واماندگی استعدادها در سازمان‌های دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
  • مسیرشغلی واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]
  • مسیرشغلی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی‌های ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
  • معلولیت بینایی واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]

ن

  • نقشه شناختی فازی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی‌های ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
  • نگرش به زندگی تأثیر رسیدگی به پرونده‌های اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]

و

  • واماندگی استعدادها طراحی الگوی شکل‌گیری واماندگی استعدادها در سازمان‌های دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]

ی

  • یادگیری ترکیبی پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
  • یادگیری مشارکتی پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]