آ
-
آموزش از راه دور
پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
-
آموزش حضوری
پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
-
آموزش عالی
پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
ا
-
اختلافات خانوادگی
تأثیر رسیدگی به پروندههای اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
-
ارتباطات حرفهای
امکانسنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالشهای شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
-
ارتقا مسیرشغلی
عوامل موثر بر موفقیت استراتژیهای ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
-
استعداد
طراحی الگوی شکلگیری واماندگی استعدادها در سازمانهای دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
پ
-
پیشرفت
عوامل موثر بر موفقیت استراتژیهای ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
ت
-
تاب آوری
پیش بینی رضایت شغلی معلمان براساس تاب آوری، خودکارآمدی شغلی و جو سازمانی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 11-30]
-
تجربه زیسته
تأثیر رسیدگی به پروندههای اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
-
توسعه حرفهای
امکانسنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالشهای شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
چ
-
چالشها
واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]
د
-
دادگاه خانواده
تأثیر رسیدگی به پروندههای اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
ر
-
رضایت شغلی
پیش بینی رضایت شغلی معلمان براساس تاب آوری، خودکارآمدی شغلی و جو سازمانی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 11-30]
س
-
سازمانهای دولتی
طراحی الگوی شکلگیری واماندگی استعدادها در سازمانهای دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
-
سوء مدیریت
طراحی الگوی شکلگیری واماندگی استعدادها در سازمانهای دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
ش
-
شاغلین
تأثیر رسیدگی به پروندههای اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
-
شبکه
امکانسنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالشهای شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
-
شبکهسازی
امکانسنجی طراحی شبکه ارتباطی توسعه حرفه ای مدیریت مسائل و چالشهای شغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 143-166]
م
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی الگوی شکلگیری واماندگی استعدادها در سازمانهای دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
-
مسیرشغلی
واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]
-
مسیرشغلی
عوامل موثر بر موفقیت استراتژیهای ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
-
معلولیت بینایی
واکاوی چالشهای مسیر شغلی افراد در جستجوی شغل دارای معلولیت بینایی: یک مطالعه کیفی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 69-92]
ن
-
نقشه شناختی فازی
عوامل موثر بر موفقیت استراتژیهای ارتقاء مسیرشغلی [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 167-190]
-
نگرش به زندگی
تأثیر رسیدگی به پروندههای اختلاف خانوادگی بر تجربه زیستة نگرش به زندگی شاغلین در دادگاه خانواده [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 97-116]
و
-
واماندگی استعدادها
طراحی الگوی شکلگیری واماندگی استعدادها در سازمانهای دولتی؛ با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) (مورد مطالعه: سازمانهای دولتی) [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 31-68]
ی
-
یادگیری ترکیبی
پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
-
یادگیری مشارکتی
پیش بینی ادراک دانشجویان از یادگیری مشارکتی، حضور اجتماعی و رضایت آنان در محیط یادگیری ترکیبی: پیگیری کیفی یک مطالعه کمی در دانشگاه تهران [دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 117-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد