اسلام زاده بابک، رشیدی هاجر، فکریان سمیه(1395). تعیین نقش میانجی گری خودکارآمدی عمومی در رابطه تمایز یافتگی خود و هویت اجتماعی دانشجویان. فصلنامه پژوهش های مشاوره. ۱۵ (۵۷) :۴۱-۵۷
پردلان نوشین، کریمیان عدالت، میری انور، خاکسار الهام، عاقلی مریم، حسینیان سیمین(1392). بررسی اعتبار، پایایی و هنجاریابی مقیاس تاب آوری مسیر شغلی. فصلنامه پژوهش های مشاوره.; ۱۲ (۴۷) :۲۱-۴۷
پردلان،نوشین؛عابدی،محمد رضا؛نیلفروشان،پریسا(1393)بررسی رابطه سبک های دلبستگی با انطباق پذیری مسیر شغلی دانشجویان،پایان نامه کارشناسی ارشد مشاوره شغلی،دانشگاه اصفهان
سلطان زاده ،شیدا.عابدی،محمدرضا.باغبان،ایران.(1395) پیش بینی انطباق پذیری مسیر شغلی کارکنان مراکز صنعتی بر اساس مولفه های سرمایه شناختی.پژوهش نامه روانشناسی مثبت.سال دوم.شماره 5. بهار 1395ص 30-19
نسترن سیماراصل مرجان فیاضی آرین قلیپور (1389) تبیین پیامدهای عوامل روانشناختی مثبت در سازمان.فصلنامه علوم مدیریت ایران. سال 5 (شماره 17), 23-46
یوسفی، زهرا. (1390). بررسی الگوهای فردی و موقعیتی با خود کارآمدی و انطباقپذیری مسیر شغلی در بین دانشجویان دانشگاههای سراسری شهر اصفهان. رساله دکتری، رشته مشاوره، دانشگاه اصفهان.
Babdura, A. (1997). Self-efficacy The exercise of control, chapter 6, n=New York:Freeman
Bandura, A. (1986). The explanatory and predictive scope of self-efficacy theory. Journal of social and clinical psychology, 4(3), 359-373.
Burger, Kaspar, and Robin Samuel(2017). "The Role of Perceived Stress and Self-Efficacy in Young People’s Life Satisfaction: A Longitudinal Study." Journal of youth and adolescence 46, no. 1: 78-90.
Ginevra, M. C., Di Maggio, I., Santilli, S., Sgaramella, T. M., Nota, L., & Soresi, S. (2017). Career adaptability, resilience, and life satisfaction: A mediational analysis in a sample of parents of children with mild intellectual disability. Journal of Intellectual & Developmental Disability, 1-10
Hwang Y, Lee Y, Shin D-H(2016). The role of goal awareness and information technology self-efficacy on job satisfaction of healthcare system users. Behaviour & Information Technology.35(7):548-58.
Jiang, Z. (2017). Proactive personality and career adaptability: The role of thriving at work. Journal of Vocational Behavior, 98, 85-97.
Kim, Y. H., O’Brien, K. M., & Kim, H. (2016). Measuring Career Aspirations Across Cultures: Using the Career Aspiration Scale With Young Korean Women. Journal of Career Assessment, 24(3), 573-585
Mansfield, C. F., Beltman, S., Price, A., & McConney, A. (2012). “Don’t sweat the small stuff:” Understanding teacher resilience at the chalkface. Teaching and Teacher Education, 28(3
Maree JG, Venter CJ(2017). Improving the career resilience of a survivor of sexual abuse. Early Child Development and Care.:1-10.
Marriott, C., Giachritsis, C. H., & Harrop, C. (2014). Factors promoting resilience following childhood sexual abuse: A structured, narrative review of the literature. Child Abuse Review, 23, 17–34.
Patton, W. & McMahon, M. (2006). Career development and system theory. connecting theory and practice. Rotterdam: sense publishers.
Ramos, K., & Lopez, F. G. (2018). Attachment security and career adaptability as predictors of subjective well-being among career transitioners. Journal of Vocational Behavior, 104, 72-85.
Sherer, M., Maddux, J. E., Mercandante, B., Prentice-Dunn, S., Jacobs, B., & Rogers, R. W. (1982). The self-efficacy scale: Construction and validation. Psychological reports, 51(2), 663-671.
Soleimani, E. (2013). The concept of self-efficacy Bandura's social cognitive theory, Journal of Social Science, 63: 97-91.
Zimmerman B.J(2008). Investigating self-regulation and motivation: Historical background, methodological developments and future propects. Am Educ Res J; 45(1): 166-83.
Wetzels, M., Odekerken-Schröder, G., & Van Oppen, C. (2009). Using PLS path modeling for assessing hierarchical construct models: Guidelines and empirical illustration. MIS quarterly, 177-195.
Chin, W. W. (1998). Commentary: Issues and opinion on structural equation modeling.