نویسنده = %25D9%2585%25D8%25B9%25D9%2585%25D8%25A7%25D8%25B1%25D8%25B2%25D8%25A7%25D8%25AF%25D9%2587%2520%25D8%25B7%25D9%2587%25D8%25B1%25D8%25A7%25D9%2586%25D8%258C%2520%25D8%25BA%25D9%2584%25D8%25A7%25D9%2585%25D8%25B1%25D8%25B6%25D8%25A7
طراحی مدل برندمنابع انسانی در سازمانهای دولتی ایران به روش فراترکیب

دوره 11، شماره 41، دی 1398، صفحه 159-194

10.29252/jcoc.11.4.159

کریم اسگندری؛ نسرین جزنی؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ مرتضی موسی خانی؛ علی محتشمی