امیریان، محمد رضا.، غنیآبادی، سعید.، و عمارلو، زهرا. (1393). تأثیر بازخورد فرازبانی و استنباطی بر روی دقت گرامری زبان آموزان مبتدی به عنوان زبان دوم و درک آنها. پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تربیتمعلم، دانشکدهی ادبیات و علوم انسانی.
جباریان گرو، مرتضی.، خسروی، معصومه.، و محمدیفر، محمد علی. (1395). اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی. پژوهش در برنامهریزی درسی، 22(49)، 151- 138.
جباریفر، تقی.، زندوانیان نائینی، احمد.، و علیزاده، زیبا. (1390). بررسی رابطهی خودکارآمدی و استرس تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر شیراز. پایاننامهی کارشناسی ارشد رشتهی روانشناسی تربیتی. دانشگاه شیراز، دانشکدهی علوم انسانی، گروه علوم تربیتی و روانشناسی.
شوماخر، رندال. ای.، و لومکس، ریچارد. جی. (1388). مقدمهای بر مدلسازی معادلهی ساختاری. ترجمه: وحید قاسمی، تهران: جامعهشناسان.
صادقی، احمد.، و دوستانی، پریسا. (1396). بررسی نقش میانجیگری و تعدیلکنندگی استرس مسیر شغلی و فاصله با اهداف مسیر شغلی در رابطه بین بازخورد هدف مسیر شغلی و پایستگی تحصیلی دانشآموزان. پایاننامه کارشناسی ارشد، رشتهی مشاورهی شغلی، دانشگاه اصفهان، دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی. تاریخ دفاع: 25/7/1396.
گال، مردیت. دی.، بورگ، والتر. آر،. و گال، جویس. پی. (1384). روشهای تحقیقی و کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی. ترجمه: احمدرضا نصر و همکاران. جلد دوم، تهران: انتشارات شهید بهشتی.
موسوی، ولی الله.، شاکرینیا، ایرج. و ثاقبی سعیدی، کرامه. (1389). بررسی ارتباط بین معدل دیپلم، رتبهی کنکور سراسری دانشگاهها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان در دانشگاه گیلان. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی. دانشگاه گیلان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی.
Bandura, A. (2001). Social cognitive theory: An agentic perspective. Annual Review of Psychology, 52, 1–26.
Choi, B. Y., Park, H., Nam, S. K., Lee, J., Cho, D., & Lee, S. M. (2011). The development and initial psychometric evaluation of the Korean Career Stress Inventory for college students. The Career Development Quarterly, 59, 559–572.
Creed, P. A., & Hood, M. (2015). The development and initial validation of a scale to assess career goal discrepancies. Journal of Career Assessment, 23, 308–317.
Creed, P. A., Hood, M., & Hu, Sh. (2017). Personal orientation as an antecedent to career stress and employability confidence: The intervening roles of career goal performance discrepancy and career goal importance. Journal of Vocational Behavior. doi: 10.1016/j.jvb.2016.12.007
Creed, P. A., Wamelink, T., & Hu, S. (2015). Antecedents and consequences to perceived career goal–progress discrepancies. Journal of Vocational Behavior, 87, 43–53.
Custers, R., & Aarts, H. (2007). Goal-Discrepant Situations Prime Goal-Directed Actions if Goals Are Temporarily or Chronically Accessible. Society for Personality and Social Psychology, 3(5), 623-633.
Dehghanizade, M., & Hosseinchari, M. (2012). Academic vitality and perception of family communication patterns, the mediating role of self-efficacy. Journal of Teaching and Learning Studies, 63(2), 22-47. [Persian]
Ferguson, G. M., Hafen, C. A., & Laursen, B. (2010). Adolescent psychological and academic adjustment as a function of discrepancies between actual and ideal self-perceptions. Journal of Youth and Adolescence, 39, 1485-1497.
Hattie, J., & Timperley, H. (2007). The power of feedback. Review of Educational Research, 77, 81-112.
Herold, D. M., & Greller, M. M. (1977). Feedback the definition of a construct. Academy of Management Journal, 20, 142-147.
Hu, S., Creed, P. A., & Hood, M. (2016). Development and initial validation of a measure to assess career goal feedback. Journal of Psychoeducational Assessment. doi: 10.1177/0734282916654645
Hu, Sh., Hood, M., & Creed, P. A. (2016). Career goal importance as a moderator in the relationship between career feedback and career-related stress. Journal of Career Development, 1-16.
Martin, A. J. (2013). Academic buoyancy and academic resilience: Exploring 'everyday' and 'classic' resilience in the face of academic adversity. School Psychology International, 34, 488-500.
Martin, A. J. (2014). Academic buoyancy and academic outcomes: towards a further understanding of students with attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD), students without ADHD, and academic buoyancy itself. British Journal of Educational Psychology, 24(1), 86–107.
Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2006). Academic resilience and its psychological and educational correlates: A construct validity approach. Psychology in the Schools, 43, 267–281.
Martin, A. J., & Marsh, H. W. (2008). Workplace and academic buoyancy: Psychometric assessment and construct validity amongst school personnel and students. Journal of Psychoeducational Assessment, 26, 168–184.
Molaie, B., Mohamadi, M., Habibi, A., Zamanzadeh, V., Dadkhah, B., & Molavi, P. (2011). A Study of Job Stress and Its Related Causes among Employed Women in Ardabil City. Ardabil University of Medical Science Journal, 11(1), 76-85. [Persian]
Pettus, K. R. (2006). The relationship of parental monitoring to community college student adjustment and achievement: differences by gender, ethnicity, parental education level, and student residence. [Dissertation]. Carolina University.
Putwain, D. W., & Daly, A. L. (2013). Do clusters of test anxiety and academic buoyancy differentially predict academic performance. Learning and Individual Differences, 27, 157–162.
Putwain, D. W., Daly, A. L., Chamberlain, S., & Sadreddini, Sh. (2015). Academically buoyant students are less anxious about and perform better in high-stakes examinations. British Journal of Educational Psychology, 85, 247–263.
Sadeghi, A., Doostani, P., & Creed, P. A. (in press). Confirmatory Factor Analysis on Career Goal Feedback Scale. Manuscript in preparation.
Solberg, P. A., Hopkins, W. G., Ommundsen, Y. & Halvari, H. (2012). Effects of three training types on vitality among older adults: A self-determination theory perspective. Psychology of Sport and Exercise. 13, 407-417.