Document Type : علمی - پژوهشی


  1. ابراهیمی، ابوالقاسم و رودانی، امین (1388)." نقش بازاریابی اخلاقی در رفتار خرید مصرف‌کنندگان مواد غذایی"، فصلنامه اخلاق در علوم رفتاری، سال چهارم، شماره 1و2، صص 39-29.
  2. چاوشی باشی، فرزانه (1389). "درآمدی بر مسئولیت اجتماعی در سطح سازمان"، پژوهشنامه مسئولیت اجتماعی (2)، گروه پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی (3)، صص 35-54.
  3. خلیلی، محسن (1387). "اقدام ها و ابتکارهای مدیران صنعت کشور برای ارتقاء مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها"، گروه پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی، پژوهشنامه شماره 21، صص 151-131.
  4. رویایی، رمضان‌علی و مهردوست، حسین (1388) "بررسی نقش مدیران فرهنگی در ارتقای مسئولیت اجتماعی"، پژوهشنامه علوم ا جتماعی، سال سوم، شماره سوم.
  5. عظیمی، مهدی و خاک تاریک، مهدی (1388)." توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان، گامی موثر برای نیل به سرآمدی در صنعت"، مجله صنعت لاستیک ایران، سال سیزدهم، شماره 52، صص 110-121.
  6. مشبکی، اصغر و خلیلی شجاعی، وهاب (1389). "بررسی رابطه فرهنگ سازمانی در مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها"، جامعه‌شناسی کاربردی، سال بیست و یکم، شماره 4 (شماره 40پیاپی) زمستان 1389، صص 37-56
  7. نیکومرام، هاشم و محمدیان ساروی، محسن (1389)." نقش مدیران در ارتقا مسئولیت اجتماعی از دیدگاه اسلام"، پژوهشنامه مسئولیت اجتماعی (2)، گروه پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی (3)، صص 125-156
  8. هومن، حیدرعلی (1388). مدل یابی معادلات ساختاری با کاربرد نرم افزار لیزرل، انتشارات سمت، تهران
  9. Apaydin, C., Ercan, B. (2010). "A structural equation model analysis of Turkish school manager's views on social responsibility", Procedia Social and Behavioral Sciences, Vol. 2, pp 5590-5598.
  10. Fray, M. A. (2007)." Ethical behaviors and social responsibility in organizations: process and evaluation". Management Decision, Vol. 45, pp. 76-88
  11. Hall, A.T., Zinko. R., Perryman, A. A., Ferris, G. R. (2009). Organizational Citizenship Behavior: Mediators in the relationships between accountability and satisfaction. Vol 15, Number 4, pp. 381-392.
  12. Hair, J. F., Anderson R. E., Tahtam, R. L., & Black, W. C. (1998). Multivariate Data Analysis. New Jersy: Pearson Education.
  13. Karna, J., Hansen, E., & Juslin, H. (2003)." Social responsibility in environmental marketing planning". European Journal of Marketing, 37 (5/6), 848, 871.
  14. Marrewijk, M.V. (2003). "Concepts and definitions of CSR and corporate sustainability: between agency and communion". Journal of Business Ethics, Vol. 44, pp. 95-105
  15. Reiser.M. (2008). University Social Responsibility definitions. Cited and retrieved from http://www.usralliance.org/resources/Aurilla_Presentation_Session6.pdf
  16. Vasilescu, R., & et al, (2010). "Developing university social responsibility: A model for the challenges of the new civil society", Procedia Social and Behavioral Sciences, Vol. 2, pp 4177-7182.