علامه، سیدمحسن.، سلطانی، فرزانه.، نریمانی، مهدی. (1393). ارائهی راهبردهایی برای پیادهسازی مدیریت جانشینپروری. فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی دانشگاه جامع امام حسین (ع). سال ششم، شماره 3، صص 164-139.
فتحیواجارگاه، کوروش.، خراسانی، اباصلت.، دانشمندی، سمیه. (1394). بررسی شرایط و حوزههای استقرار مربیگری در فعالیتهای آموزش و بهسازی منابع انسانی. فصلنامه مدیریت و برنامهریزی در نظام آموزشی. شماره 15، صص 48-27.
فتحیواجارگاه، کوروش.، خراسانی، اباصلت.، دانشمندی، سمیه. (1393). مربیگری در آموزش و بهسازی منابع انسانی. انتشارات: مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
فیاضی، مرجان.، ایوبزاده، مصطفی. (1394). بررسی تاثیر ارتباطات چهره به چهره در رابطه بین مربیگری الکترونیکی و تصمیمگیری مسیرشغلی دانشجویان. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی. سال دوم، شماره 6، 165-143.
رجبپور، ابراهیم.، افخمی اردکانی، مهدی.، حسینی اقبال، عزیزه. (1394). مربیگری الکترونیک: نوآوری مبتنی بر وب. فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی. سال دوم، شماره 7، 162-143.
سلطانی، منوچهر. (1389). مربیگری در مدیریت. تهران: انتشارات یادواره کتاب.
فتحیواجارگاه، کوروش.، خراسانی، اباصلت.، دانشمندی، سمیه.، آرمان، مانی. (1393). بررسی و تبیین مدل مربیگری در آموزش منابع انسانی بر اساس نظریه داده بنیاد. فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی. دوره 12، شماره 3، صص 398-375.
سنگری، نگین.، پورولی، بهروز. (1393). تاثیر رفتار مربیگری مدیر بر نتایج مرتبط با عملکرد کارکنان. فصلنامه فرایند مدیریت توسعه. شماره سوم، 171-147.
واله، حسین. (1390). نظریهی شناخت در علوم عقلی اسلامی. دو فصلنامه فلسفی شناخت. شماره 1/64، صص 207-159.
نظریانمادوانی، عباس.، تندنویس، فریدون.، احمدمظفری، سیدامیر. (1390). تاثیر رفتارهای مربیگری بر کارایی (کارآمدی) مربیگری و پویایی تیمی. دو فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. سال 9، شماره 2، صص 29-11.
استراوس، انسلم.، کوربین، جولیت. (2011). مبانی پژوهش کیفی (فنون و مراحل تولید نظریه زمینهای). افشار، ابراهیم. 1395، نشر نی.
جانفزا، علی.، خیاط، علی. (1393). زیرساختهای درونی ارتباط موثر در احادیث امام رضا (ع). فرهنگ رضوی. سال دوم، شماره5، صص 63-33.
محسنیانراد، مهدی. (1389). ارتباط شناسی. چاپ دهم، تهران: سروش.
گودرزی، محمود.، نظری، رسول.، احسانی، محمد. (1391). ارائه مدل معادلات ساختاری اثر مهارتهای ارتباطی بر مهارتهای مدیریتی مدیران ورزشی. پژوهشهای کاربردی مدیریت و علوم زیستی در ورزش. شماره 1، صص 20-1.
فراهانی، مجید. (1391). بسترسازی و استقرار نظام مدیریت مشارکتی در سازمان، دهمین همایش و چهارمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها. جهاد دانشگاهی. دوره 10، 6-1.
ابراهیمیپور، حسین.، نیستانی، هادی.، بهفر، کیوان.، وفایینجار، علی. (1393). ارتباط گرایش یه تفکر انتقادی و رضایت شغلی تیم سلامت استان خراسان شمالی. نشریه پژوهش و سلامت. (3) 4، 794-788.
ضرابیان، فروزان.، زندی، بهمن.، عزیزی، سیدمحسن. (1394). بررسی میزان گرایش به تفکر انتقادی در دانشجویان کارشناسی ارشد مجازی. پژوهش درآموزش علوم پزشکی. دوره 8، شماره1، صص 46-37.
بزاز جزایری، احمد. (1379). آموزش کارکنان. تهران: انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی.
صباغیان، زهرا.، اکبری، سهیلا. (1389). آموزش جامع سازمانی با رویکرد آموزش بزرگسالان. تهران: انتشارات سمت.
قلیپور، آرین.، پیراننژاد، علی. (1386). بررسی اثرهای عدالت در ایجاد و ارتقای خودباوری در نهادهای آموزشی. پژوهشنامه علوم انسانی. شماره 53، 374-357.
علیپور، پروین.، زاهدی، محمدجواد.، شیانی، ملیحه. (1388). اعتماد و مشارکت (بررسی رابطه بین اعتماد و مشارکت اجتماعی در شهر تهران). مجله جامعه شناسی ایران. (2) 10، 135-109.
Armestrang, M. (2008).Strategic human resource management: 4thEdition. London.
Cohen, A. R., & Bradford, D. L. (2005). The influence model: Using reciprocity and exchange to get what you need. Journal of Organizational Excellence, 25(1), 57-80.
Corbin, J., & Strauss, A. (2008). Strategies for qualitative data analysis. Basics of Qualitative Research. Techniques and procedures for developing grounded theory, 3.
Megginson, D., & Clutterbuck, D. (2006). Creating a coaching culture. Industrial and commercial training, 38(5), 232-237.
Hardin, R. (1996). Trustworthiness. Ethics, 107(1), 26-42.
Whitener, E. M., Brodt, S. E., Korsgaard, M. A., & Werner, J. M. (1998). Managers as initiators of trust: An exchange relationship framework for understanding managerial trustworthy behavior. Academy of management review, 23(3), 513-530.
Yeager, S. J. (1978). Measurement of independent variables which affect communication: A replication of Roberts and O'Reilly. Psychological Reports, 43(3_suppl), 1319-1324.
Katz, E. (2009). Why sociology abandoned communication. The American Sociologist, 40(3), 167.
Baron, L., & Morin, L. (2009). The coach‐coachee relationship in executive coaching: A field study. Human Resource Development Quarterly, 20(1), 85-106.
Caplan, J. (2003). Coaching for the future: How smart companies use coaching and mentoring. CIPD Publishing.
King, M. B. (1996). Participatory Decision Making.
Cheng, E. W., & Hampson, I. (2008). Transfer of training: A review and new insights. International Journal of Management Reviews, 10(4), 327-341.
Bandura, A. (2000). Cultivate self-efficacy for personal and organizational effectiveness. Handbook of principles of organization behavior, 2, 0011-21.