TY - JOUR ID - 100605 TI - طراحی مدل جبران خدمات راهبردی شاغلین شرکت برق منطقه‌ای یزد JO - مشاوره شغلی و سازمانی JA - JCOC LA - fa SN - 2008-1626 AU - کارگریان, سمانه AU - شائمی برزکی, علی AU - تیموری, هادی AD - دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی، دانشگاه اصفهان AD - دانشیار، گروه مدیریت، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 12 IS - 45 SP - 9 EP - 30 KW - استراتژی KW - جبران خدمات- گراندد تئوری- شرکت برق منطقه‌ای استان یزد DO - 10.52547/jcoc.12.4.9 N2 - هدف: هدف کلی این پژوهش طراحی مدل راهبردی جبران خدمات شاغلین شرکت برق منطقه­ای استان یزد می­باشد.روش: در این پژوهش برای گردآوری داده­های کیفی با 15 نفر از  مدیران سطوح مختلف و کارکنان شرکت برق منطقه­ای استان یزد، مصاحبه صورت گرفته و جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از گراندد تئوری استفاده شده است. برای ارزیابی روایی پرسشنامه از ضریب نسبی روایی و شاخص روایی و برای ارزیابی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است.یافته­ها: نتایج به دست آمده از پژوهش نشان از آن دارد که درنظر گرفتن ابعاد مادی و غیرمادی جبران خدمات به صورت همزمان از نکات مهمی است که باید مدیران و مسئولان به آن توجه داشته باشند.نتایج: برای بهره­مندی از مزایای نظام جبران خدمات توجه به نیازهای کارکنان و مشارکت آن­ها در طراحی نظام جبران خدمات و همچنین به روز رسانی نظام جبران خدمات با توجه به اقتضائات، بسیار حائز اهمیت است. در این میان هیات مدیره نیز از طریق تصویب دستورالعمل­ها نقش بسزایی در کارآمدی و اثربخشی جبران خدمات کارکنان بر عهده دارد. UR - https://jcoc.sbu.ac.ir/article_100605.html L1 - https://jcoc.sbu.ac.ir/article_100605_f1bbc16cf17befab11c792e59c4ab43b.pdf ER -