TY - JOUR ID - 100612 TI - تحلیل عوامل زمینه ای بازاریابی آموزش عالی در مراکز علمی کاربردی با توجه به تاثیر شخصیت برند(مطالعه مورد: مراکز علمی کاربردی شهراصفهان) JO - مشاوره شغلی و سازمانی JA - JCOC LA - fa SN - 2008-1626 AU - محرابی, سهیلا AU - هویدا, رضا AU - سیادت, سید علی AD - دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران AD - دانشیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران AD - استادیار دانشکده روانشناسی علوم تربیتی، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران Y1 - 2021 PY - 2021 VL - 13 IS - 1 SP - 89 EP - 104 KW - عوامل زمینه ای KW - بازاریابی KW - آموزش عالی KW - شخصیت برند KW - علمی KW - کاربردی DO - 10.48308/jcoc.2021.100612 N2 - هدف مقاله حاضر شناسایی عوامل زمینه ای موثر بر بازاریابی آموزش عالی مراکز علمی کاربردی و ارتباط و تاثیری که شخصیت برند می تواند بر این عوامل داشته باشد ، است تا بر مبنای آن ، مدلی برای بازاریابی آموزش عالی در این مراکز ارائه شود.روش پژوهش کیفی است که با استفاده از نظریه داده بنیاد انجام شد. محقق با انجام مصاحبه نیمه ساختار یافته با مدیران مراکز علمی- کاربردی، صاحبنظران بازاریابی و دانشجویان مراکز علمی – کاربردی به صورت هدفمند، به اشباع نظری جهت جمع آوری داده ها دست یافت. پس ازآن جهت تحلیل داده ها، گزاره های استخراج شده کدگذاری، ترکیب و مقوله بندی شدند.یافته های پژوهش نشان داد؛ از آن جا که انتخاب دانشگاه علمی- کاربردی و فرایند تصمیم گیری مقوله حائز اهمیتی است که بسیار تحت تاثیر شخصیت برند دانشگاه می باشد ، مصاحبه شوندگان 2 مقوله را به عنوان زمینه سازها معرفی کردند که شامل عوامل موثر بر انتخاب و منابع اطلاعاتی برای تصمیم گیری است. UR - https://jcoc.sbu.ac.ir/article_100612.html L1 - https://jcoc.sbu.ac.ir/article_100612_8261e731779673aba3b70c0ed7e38136.pdf ER -