%0 Journal Article %T طراحی مدل جبران خدمات راهبردی شاغلین شرکت برق منطقه‌ای یزد %J مشاوره شغلی و سازمانی %I دانشگاه شهید بهشتی %Z 2008-1626 %A کارگریان, سمانه %A شائمی برزکی, علی %A تیموری, هادی %D 2021 %\ 01/20/2021 %V 12 %N 45 %P 9-30 %! طراحی مدل جبران خدمات راهبردی شاغلین شرکت برق منطقه‌ای یزد %K استراتژی %K جبران خدمات- گراندد تئوری- شرکت برق منطقه‌ای استان یزد %R 10.52547/jcoc.12.4.9 %X هدف: هدف کلی این پژوهش طراحی مدل راهبردی جبران خدمات شاغلین شرکت برق منطقه­ای استان یزد می­باشد.روش: در این پژوهش برای گردآوری داده­های کیفی با 15 نفر از  مدیران سطوح مختلف و کارکنان شرکت برق منطقه­ای استان یزد، مصاحبه صورت گرفته و جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از گراندد تئوری استفاده شده است. برای ارزیابی روایی پرسشنامه از ضریب نسبی روایی و شاخص روایی و برای ارزیابی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است.یافته­ها: نتایج به دست آمده از پژوهش نشان از آن دارد که درنظر گرفتن ابعاد مادی و غیرمادی جبران خدمات به صورت همزمان از نکات مهمی است که باید مدیران و مسئولان به آن توجه داشته باشند.نتایج: برای بهره­مندی از مزایای نظام جبران خدمات توجه به نیازهای کارکنان و مشارکت آن­ها در طراحی نظام جبران خدمات و همچنین به روز رسانی نظام جبران خدمات با توجه به اقتضائات، بسیار حائز اهمیت است. در این میان هیات مدیره نیز از طریق تصویب دستورالعمل­ها نقش بسزایی در کارآمدی و اثربخشی جبران خدمات کارکنان بر عهده دارد. %U https://jcoc.sbu.ac.ir/article_100605_f1bbc16cf17befab11c792e59c4ab43b.pdf