کلیدواژه‌ها = %D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA%DB%8C
طراحی الگوی پیدایش اثر منسانی در انتخاب مدیران سازمان‌های دولتی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: سازمان‌های دولتی)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1403

10.48308/jcoc.2024.234597.1369

محمد حکاک؛ مینا حسینی؛ شقایق صالح آبادی


طراحی مدل برندمنابع انسانی در سازمانهای دولتی ایران به روش فراترکیب

دوره 11، شماره 41، دی 1398، صفحه 159-194

10.29252/jcoc.11.4.159

کریم اسگندری؛ نسرین جزنی؛ غلامرضا معمارزاده طهران؛ مرتضی موسی خانی؛ علی محتشمی